Wednesday, July 18, 2007

Information Cost

參加不同酒店的飲飲食食會都有幾幾年. 有時嗲啲 join, 有時我 join. 終於"出事".
其中一個我已經在年初續了會. 其實今年特別忙(懶), 半年過去了, 幫襯的次數一隻手數得晒, 已經暗付今年又蝕.
誰不知...
晚上回到家, 見有酒店 fancy大信封一個, 心知不妙... 果然.
嗲啲仲笑咪咪懶醒咁show比我睇. Bingo - 我地重複join咗同一個會. 啞咗.
話時話, 嗲啲嘅前科比我更不堪. 有一年他完全無用過任何benefits, 亦忘記告訴我們, 終於個package係原封不動咁喺佢 expired + 1yr 之後先被偶然發現, 重見天日.
哈.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home