Wednesday, July 11, 2007

Simon Says

今日身在BJ嘅老外老頂終於'蒲頭'.
寒暄幾句客套幾句後, 入正題 - 究竟想我點先?
兩個老頂第一個問題, 都係問阿邊個邊個(另一位老頂)有冇講佢想點?
aaarrrrrr... mud你地冇溝通架咩? 我會唔會做咗磨心 ?
見佢地咁舉棋不定, 不如我講下我諗住點.
(下刪2,000字)
針對當中的一個重點, 佢話 I'm glad that you take this approach.
咁好啦, 等我畫好個scope之日, 記往'撐'我喎.
就咁話.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home