Sunday, July 13, 2008

又一週

這個星期會有怎麼樣的 moments of truth?
要作出什麼 "取" "捨"?
會 make a difference 嗎?
雖然 Snoopy 曾經講過: 100 年後, 又有什麼分別?
即是, 又如何?

傻婆終於買了大玩具, 可算是一個 milestone.
感覺個象徵意義就似... 大個啦, 自己照顧自己啦... 咁.
喂, 車得你多啦, 幾時車我? 連本帶利...
最緊要最緊要小心, 心情(萬一)唔靚就唔好亂片.
仲有兜風還兜風, 唔好 "兜" 其他無謂人等啦.

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

我係就係大個,但妳咪又係叫我做"X婆". 我諗我要補下鐘先至可以泊車......

喂喂喂,幾時得閒出來GATHERING? 我今個星期五開始唔得閒,要到8月中先返來呀.

10:13 PM  
Blogger mokee said...

Don't think you want me to 補鐘 for you ga lah... you know my temper... :P
I don't mind if you drop off the key to me while you're out of town though... hohohooo
Dear you so busy... unless you wanna do this Thurs

10:51 PM  

Post a Comment

<< Home