Wednesday, February 07, 2007

阿經理

回家火車上有人大喊"阿經理!" . 心想邊道有咩經理, emergency 要求救就應該拉掣啦.
完全沒有為意"阿經理"是我(畢竟無做經理好耐...), 仍自顧自搖頭晃腦聽着蘋果兜亂讀着雜誌. 原來是n年前搞一個地區樂團的一個'小朋友'. 說實話他的名字我已記不起, 但樣子還是有譜認得. 已經大個仔啦, 寒暄了幾句, 跟我說話時還是戰戰兢兢的, 忍笑得我... 我以前都唔係好惡啫.
想想這班5-15歲的中/小朋友, 現在都應已長得亭亭玉立玉樹臨風嘞啩... Time flies.
近來心思思想搞番嘢. 似乎又一個吉兆.
似乎.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home