Friday, October 09, 2009

童言之一

4歲半的C話:
"我1歲就鍾意 xx(某卡通人物);
兩歲就鍾意 Thomas;
3歲就鍾意 yy(某卡通人物);
4歲就鍾意巴斯光年;
5歲就鍾意 CARS..."

"我地男仔鍾意啲嘢成日轉...
女仔我就唔知喇..."

哦, 原來係咁...

不過佢其實係想話:
(1) 我地男仔鍾意啲嘢成日轉, (鍾意咗啲)女仔(會唔會成日轉)我就唔知喇?
抑或係...
(2) 我地男仔鍾意啲嘢成日轉, 女仔(鍾意咗啲嘢會唔會成日轉)我就唔知喇?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home