Thursday, December 13, 2007

醫師與我

這幾星期拜會了醫師幾次, 可能因為熟絡了一些, 況且我都是個ok乖的病人, 她似乎沒有那麼cool了, 開始閒話一點點家常.
除此之外, 就當然是我的"病歷". 概括一下這些'高智慧外星話', 大致可分為幾個主要類別. 自己沒足夠的慧根去理解, 唯唯諾諾就是了, 不要駁古.

時間性的, 例如:
~ "永遠不能吃龜苓膏. Definitely."
~ "要清你啲千年積聚嘅熱"
~ "噚晚不停醒呀? (瞓得唔好, 猛發夢) 發唔好嘅夢? (唔記得啦... 凈係記得係咁發)"

溫度攸關的, 例如:
~ "千年熱"
~ "嘩, 你好凍. 凍親我添." (輕輕3秒把把脈就已經覺得我'凍'? 還有, 這個comment跟"千年熱" 是同一次診症講的...)
~ "感冒唔清. 幫你發啲熱出嚟. 一陣'攝'手巾先出去, 好似出面個小朋友咁, 唔好冷親."

食用攸關的, 例如:
~ "你噚晚食咗mud? 冇食飯 (i.e. 米) 呀? 今日lunch食三文治呀? 仲係凍嗰隻."
~ "唔可以飲老火湯"
~ "燕窩可以食少少. 花膠 for 你冇作用."
~ "係美國食少啲牛肉."

"驚嚇警世"性的, 例如:
~ "[把左手] 唔夠血喎. [把右手] 直情冇(血)添."
~ "你今晚都唔會瞓得好, 因為仲係凍"
~ "下星期嚟啦, 呢幾日你會愈來愈暖. 不過以為夠暖就好易冷親."
~ "唔後生得幾耐..."

有趣有趣.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home