Sunday, September 16, 2007

天上有地下無

話說上星期到台北是幫襯KA. 還記得n年前爸常笑說它天上有地下無. 皆因KA當時只有一架飛機, 飛咗上天, 地下就冇囉. 今時今日, 假假地都俾大阿哥CX買埋(雖然CX都3番4次惹火了我), 連個馬哥菠蘿會都"共享"咗, 點都有啲期望.
只怪自己太天真.
一個小問題是online check-in. Checked-in後不能再改座位. 慣了CX check-in後仍可改3次, heheee.
Anyway, 戲肉首先發生在地勤服務, 話說...

去程 HKG/TPE @ 香港國際機場 菠蘿會 Counter
0705 和我先到, 雖然已 online check-in, 還是要出 boarding pass 寄行李. 見trainee姐姐十指纖纖水晶甲長長, 打 alt/ctrl something 都要兩隻手, 望一下字先敢篤一下咁, 心知不妙.
0708 a到達, 加入.
0710 無甚起色, 問姐姐 "我有冇嘢可以幫到你...?!" 佢話有行字仔指示要打去唔知邊度邊度confirm 先可以出 boarding pass 俾我地. OK, 咁打啦. 原來我有 upgrade, 第一個反應當然問能否3個都up, 不過唔得. 原本諗住唔up都冇所謂, 畢竟只係個半鐘, 不過如果俾a坐我個位同一齊就ok.
0715 那邊廂p千年蛋已經搞掂, 我地啲 boarding pass 仲係影都冇, 我再問佢有冇問題, 明唔明白. 姐姐開始撈亂我地3個(!), 一時話阿胡(!)小姐, 一時又話係阿趙先生點點點.
0720 姐姐繼續翻來覆去我們的証件, 篤嚟篤去個keyboard, 臉色不無猶豫及間有空白虛脫之情. 有個 senior 一些企係佢旁邊, supposedly coach佢, 但係全程只係好唔耐煩咁質問姐姐 "咁點呀?! 要點做呀?! 頭先你點做架?! 一樣照做... 呢啲我地做唔到嘅話, 要點呀?!" 之類之類.
0725 已經20min, 真係火到嚟埋, 尤其之前嗰晚搞到鬼咁夜, 晨咁早又未食早餐血糖低. 終於忍唔住質個 senior, 不情不願袋錢落佢袋 " 阿Alan (望咗佢個badge好耐. btw, trainee姐姐係冇名嘅), 麻煩你幫幫佢. 明白你地要 on-the-job-training, 但係已經20分鐘, at the expense of 個客, 我認為好唔合理, 唔該你幫幫佢...!" 嗰位人兄面都黑埋, 我又何嘗唔係呢, 哼!
0730 終於搞掂. 當然漏咗冇出 lounge invitation. 不過出都冇用, 根本趕唔切.

我無勞氣個trainee, 見佢係咁sorry, 手(指)都震晒咁. 無稽嘅係 management. 第一, keyboard 都未打得掂, credit card 又唔識對, 都俾佢出嚟, 呢啲唔係叫 training, 係叫 stress test, 仲係俾個客嗰隻. 第二, 咁生手放出嚟都算, 都唔應該放喺菠蘿會, 比較多機會有complications. 第三, 好喇, 放係邊樹都算喇, 大大個 senior 喺度唔知做mud. 教又教唔到, 做又唔係佢, 淨係問點呀點呀, 不如我幫佢問啦. 話時話嗰位人兄 Alan Lxx 先生態度好有問題, 一直冇回應我嘅 "建議", 雖然佢之後對trainee 啲語氣好得多, 又真係(迫住要)出手. 如果我要complain, 佢實有份.

回程 TPE/HKG @ 台北桃園國際機場 菠蘿會 Counter
又係我地3個一齊 check-in, 今趟出 boarding pass 寄行李正常過正常, 唔洗2分鐘. 同我都有upgrade.

時間十分充裕, 當然要飲啖啡食個包買下書買下碟先入閘. 飲飲下星巴巴, 烏突然心血來潮, 問我地係咪一齊坐. Huh?? 哥哥冇話唔係喎, 如果架機爆棚要分位都(應該)要講聲 ga ma. 即管攞個 boarding pass 出嚟睇睇... 嘩嘩嘩嘩嘩真係咁 creative, 我地係~分~開~坐~嘅!!! 當然上到機先同人換位應該無難度, 不過既然有時間, 就走番去 counter 問問. 事實係仍然有孖位 available, 連幫忙改正嗰位姐姐都好愕然, 問係邊個搞嘅. 真係唔知好嬲定好笑.
題外話, 不愧為金牌經理人, 又俾佢睇中.

上到機, serve 起飛前飲品, 見其中一杯有點異樣, 問姐姐係咩嚟, 佢話 "Cocktail". 喂, 我唔該你喎.

今時今日, 咁嘅服務態度, 咁嘅服務水準... 都不過是冰山一角.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home